یزدفردا "فرماندار تفت هم در اين مراسم ضمن تشكر از رييس سابق منابع طبيعي تفت گفت:منابع طبيعي اريكه اي است كه متعلق به شخص خاصي نيست و حفاظتش واجب است كه اگر غير از اين باشد معصيت است. سيداحمد عبودتيان حفاظت از بيت المال ، جديت در كا ر وتعامل با دستگاههاي مختلف را از مهمترين فعاليت ادارات عنوان كرد و گفت: عدم هماهنگي باعث بروز مشكلات در همه دستگاهها خواهد شد
. محمد رضا عالم مدير كل منابع طبيعي استان هم در اين مراسم با بيان اينكه شهرستان تفت پتانسيل خوبي در زمينه آبخيزداري دارد گفت: بيشترين بارندگي استان مربوط به اين شهرستان است. به گفته وي در حوزه شيركوه ميزان بارش تا 500 ميليمتر مي رسد كه اين آبها با بهره برداري و مهار مناسب مي تواند تغذيه خوبي براي قنوات باشد. وي افزود: مرتع هاي ما هرچند ضعيف است اما حدود 800 هزار تا يك ميليون دام داريم وتامين بخش اعظم پروتئين مورد نياز استان از همين دامي است كه در مراتع تغذيه مي كنند لذا احياي مراتع، نگهداري ، مميزي و حفاظت آنها همه از وظايف مهمي است كه برعهده منابع طبيعي است.
عالم با اشاره به اينكه تعامل بسيار خوبي در شهرستان تفت با دستگاههاي مختلف برقرار است گفت: سعي ميكنيم با تخصيص اعتبارات مناسب به اين منطقه كه يكي از شهرستانهاي مهم استان در زمينه تامين آب، مرتع و ايجاد فضاي سبز است به مردم منطقه خدمت كنيم. در اين مراسم ضمن تقدير از علي معظم رييس سابق منابع طبيعي تفت، محمدرضا آخوندي بعنوان رييس جديد اين اداره معرفي شد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا